Met onze taken- en jobregistratie app krijgt u inzicht in specifieke project- en activiteitsinformatie door bovenop de tijdregistratie ook extra informatie als projectnummers, taken en werkactiviteiten te registeren. Uw medewerkers kunnen via pc, tablet of smartphone projectnummers en activiteit informatie toevoegen aan geklokte tijden.
Hoe werkt TimeClock Plus takenregistratie?
Uw medewerkers klokken in- en uit zoals bij de standaard Timeclock oplossing. Als extra kan een medewerker met een smartphone of tablet zijn activiteit of projectnummer aangeven. Bovendien is het mogelijk om zonder gebruik van de fysieke Timeclock uren te registeren. Met behulp van de mobiele viewer kan een complete dag verantwoording ingevoerd worden.
Vooraf is via de Zero-One web-applicatie voor iedere medewerker of groep van medewerkers een lijst van activiteiten/taken in te stellen. Uw medewerker kan deze lijst via de mobiele applicatie opvragen, en per activiteit bevestigingen of deze is uitgevoerd en hoe lang de werkzaamheden geduurd hebben.
Hierdoor heb je een realtime inzicht in gepresteerde uren per activiteit, een overzichtelijk rapport en bewijs van de gepresteerde werkuren. Voor nacalculatie kan je steeds per project en per activiteit de gepresteerde werkuren opvragen.
We kunnen een koppeling voorzien met uw bestaande ERP-pakket zodat u deze extra info kan importeren en verder gebruiken.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.